Стоп «IFОМ»: по всій Україні через новий міжнародний іспит страйкували студенти-медики
По всій Україні пройшли мітинги студентів-медиків, що протестували проти введення нового міжнародного іспиту із основ медицини...
Нові ланки медосвіти в Україні: що можуть трансплант-координатори?
Системні зміни в галузі охорони здоров’я України супроводжуються багатьма нововведеннями, без яких оновлена структура не зможе...
Нове – добре забуте старе: чи не час припинити множити «академічне сміття»?
Медичні докторські дисертації в Німеччині мають погану репутацію. І не лише після звинувачень у плагіаті проти...
Симуляційні технології — захист від помилок та обов’язкова складова медичної освіти
У країнах Європи навчання в симуляційних центрах є важливим компонентом професійної підготовки медиків. В Україні впровадження...
Медична кар’єра: чим відрізняється підготовка майбутніх лікарів в Україні та за кордоном
В Україні, як у всьому світі, ведеться постійна робота над пошуком ефективних методів освіти медичних фахівців....
Олександр Вахненко: Рівень лікаря у нас і у світі оцінюють по-різному
Я ознайомився із системою безперервного професійного розвитку в багатьох країнах західної Європи, зокрема в Італії, Німеччині....
Атестація по-новому: за самоосвіту відповідає лікар
Основна мета реформи системи медичної освіти — гармонізувати її з міжнародними освітніми стандартами. Чи вдасться це...
“КРОК” чи IFOM: Чи можна оцінювати українських студентів-медиків за американським тестом?
МОЗ України збирається запровадити в Україні обов’язкову атестацію майбутніх лікарів за допомогою американського тесту IFOM, однак...
Безперервний професійний розвиток лікарів: нові правила
Численні спроби перезавантажити систему безперервного професійного розвитку лікарів в Україні набули реальних обрисів – нові правила...
Скільки коштує професійний рівень
Напучування випускникам медичних вишів: «Вчитися, вчитися і ще раз вчитися! Усе життя!» зі вступом у дію...