У Сумах запрацювали кол-центри у п’яти медзакладах

46

У Сумах відкрили кол-центри у п’яти медичних закладах для підвищення рівня медичного обслуговування та покращення інформування між лікарями та пацієнтами. Про це повідомляє інформаційний портал Сумської міської ради.У довідкових службах медзакладів пацієнти можуть дізнатися про графік роботи лікарів, кабінетів щеплень, адреси поліклінік, час проведення лабораторних обстежень. Повідомляється, що пацієнти у кол-центрах можуть отримати інформацію про онлайн-запис до лікаря, наявність вакцин, перелік медпослуг за Програмою медичних гарантій, роботу пункту щеплення на мобільних бригади для імунізації проти коронавірусу.

Зазначається, що кол-центр відкрили у КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1», який працюватиме у будні з 07:00 до 18:00, у вихідні та святкові дні – з 08:00 до 18:00. Пацієнти можуть зателефонувати за номером 78-77-00 та (050)-470-20-03 з метою запису до лікаря, вирішенні питань щодо обстеження та лікування.

Також кол-центр створили у КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2», який працюватиме з 8:00 до 19:00 у робочі дні, а у вихідні та свята – з 8:00 до 16:00. Пацієнти можуть звернутися за номерами: амбулаторія №1 – 70-03-81, амбулаторія №2 – 78-80-13, амбулаторія №3 – 70-03-85, амбулаторія №4 – 70-03-84, амбулаторія №5 – 70-03-88.

Кол-центр запрацював у КНП «Центральна міська клінічна лікарня», який буде працювати цілодобово. Пацієнти можуть зателефонувати за єдиним номером 70-13-00 та отримати будь-яку інформацію щодо роботи лікарні.

У цілодобовому режимі також працюватиме кол-центр у КНП «Клінічна лікарня №5» за номером (0800)-333-105.

У червні 2021 року відкрили кол-центр у КНП «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона». Мешканці Сумщини можуть цілодобово звертатися за номером (0800)-333-103 для отримання консультації або запису до профільного фахівця.

Зазначається, що всі дзвінки, які надходять від пацієнтів, записуються. Якщо оператор зайнятий – пацієнту обов’язково перетелефонують.

Повідомляється, що найчастіше пацієнти цікавляться графіком прийому лікарів, вакцинацією, інформацією щодо отримання меддопомоги у вихідні дні, роботи лабораторії, укладання декларацій з лікарями.

Нагадаємо, що у контакт-центрі МОЗ запрацював сервіс дистанційних консультацій лікарів при COVID-19.

Раніше стало відомо, що в МОЗ запустило цілодобовий контакт-центр для протидії поширенню коронавірусу.

Якщо ви знайшли помилку, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити коментар

Введіть текст коментаря
Вкажіть ім'я